GRAELLA D'HORARIS

GRAELLA D'HORARIS
Descarrega't el tríptic

dimecres, 13 d’abril del 2016




Itàlia/Gran Bretanya, 2015
amb: Michael Caine, Harvey Keitel, Rachel Weisz, Jane Fonda i Paul Dano
VO en anglès amb subtítols en castellà. 118 minuts

Un director d’orquestra retirat passa les seves vacances als Alps al costat del seu millor amic, un realitzador de cinema. La invitació de la reina Isabel II per actuar en l’aniversari del príncep despertarà en el protagonista certs fantasmes del passat i el present.
<<Envellir em sembla una cosa desagradable, però no em fa por. Estic convençut que quan et fas gran et tornes més insegur i ignorant. Amb l’arribada de la vellesa, les teves creences desapareixen. En tot cas, la diferència d’edat respecte els meus personatges no m’allunya d’ells. A la juventud el personatge de Harvey Keitel està inspirat en mi mateix quan era més jove i estava obsessionat en reeixir els meus projectes cinematogràfics.
L’autèntic tema de La juventud és la nostra relació amb el futur. La pel·lícula descriu el desesperat o còmic intent d’uns homes grans per encarar el  futur. Per a mi la joventut va íntimament lligada a la nostra capacitat d’imaginar un futur feliç. Això es proposen els personatges de Michael Caine i Harvey Keitel, i per això La juventud em sembla una pel·lícula optimista.>>

TRÀILER                                                            PAOLO SORRENTINO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada